امام جمعه کازرون بحث گرانی‌های اخیر را سوال برانگیز و مبهم دانست و گفت: مسئله خاصی اتفاق نیفتاده اما مجددا دیدیم که بازار خودرو، مواد غذایی و دیگر موارد زمینه سودجویی افرادی بی‌رحم را مهیا کرده گویا برخی می‌خواهند به جهت حضور باشکوه مردم در روز ۲۲ بهمن، انتقام بگیرند.
کد خبر: ۷۱۹۱۲۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰ 26 February 2019

حجت الاسلام محمد خرسند نسبت به مسئله نفوذ در مسوولان هشدار داد و افزود: برخی تصمیمات حساب و کتاب ندارد و کارشناسی نشده؛ این خسارت‌ها را چه کسی می خواهد جبران کند؟

وی با بیان اینکه صنعت خودرو به دو سه شرکت طماع سپرده شده که با اقتصاد کشور بازی می‌کنند تاکید کرد: بازاری که در آن رقابت نیست و در انحصار است، عرضه و تقاضا و سیاستگذاری دست خودشان است.

امام جمعه کازرون گفت: در این مقطعی که مردم پس از راهپیمایی خوشحال بودند و بیانیه مقام معظم رهبری، روح امید در جامعه دمید، می‌بینید بلافاصله اجناس گران می‌شود که خود جای سوال دارد.

خرسند ادامه داد: مسوولان بانک مرکزی می‌گویند اگر بخواهیم دلار را به ۵ هزار تومان می‌رسانیم اما نمی‌خواهیم چون مصلحت کشور نیست. آیا مصلحت است که دو سه هزار تومان روزانه به دلار افزوده شود؟ ایا این دست بردن به جیب مردم نیست؟

وی گفت: این را به صراحت می‌گوییم که این اقدامات منکر است و منکر فقط بی‌حجابی و بی‌نمازی نیست بلکه اینها عقوبتش بیشتر از بی‌نمازی و بی‌حجابی است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۹
برخی نه مجلس و دولت و شخص اقای حسن فریدون میخواهند از نظام و مردم و سپاه میخواهند انتقام بگیرند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار